Titel Telefonrådgivning inom hälso- och sjukvård
Utgivning Studentlitteratur, Lund : 2008
Upplaga
Fysisk beskrivning
Anmärkning: Innehåll Vårdmöte i telefon ur ett patientperspektiv -- Individperspektivet i hälso- och sjukvårdsrådgivning per telefon -- Sjukvårdsrådgivning - det goda samtalet -- Telefonsjuksköterskan kan förstå sitt arbete på olika sätt -- Det ansiktslösa mötets etik - sjuksköterskors erfarenheter av etiska dilemman vid telefonrådgivning -- Maktutövning i telefonrådgivning -- Medicinskt kunskaps- och beslutsstöd för telefonrådgivning -- Det akuta larmsamtalet -- Telefonsjuksköterskan i korsdraget mellan callcenter och omvårdnad
Ämne
Medarbetare Holmström, Inger, 1960- Utgivare, redaktör, sammanställare
Antal i kö:
*000 am
*00132328
*00520090120155923.0
*007
*008080921s2008 sw ||||e| |00| 0|swe||
*020 $a978-91-44-04776-8
*035 $5Bo$a(Bo)568242
*035 $a(SE-LIBR)11091253$x11091253
*035 $a11091253
*084 $aVpd$2kssb/8
*084 $aVpg$2kssb/8
*24500$aTelefonrådgivning inom hälso- och sjukvård /$cInger Holmström (red.)
*250 $a1. uppl.
*260 $aLund :$bStudentlitteratur,$c2008
*300 $a197 s. ;$c23 cm
*5051 $aVårdmöte i telefon ur ett patientperspektiv -- Individperspektivet i hälso- och sjukvårdsrådgivning per telefon -- Sjukvårdsrådgivning - det goda samtalet -- Telefonsjuksköterskan kan förstå sitt arbete på olika sätt -- Det ansiktslösa mötets etik - sjuksköterskors erfarenheter av etiska dilemman vid telefonrådgivning -- Maktutövning i telefonrådgivning -- Medicinskt kunskaps- och beslutsstöd för telefonrådgivning -- Det akuta larmsamtalet -- Telefonsjuksköterskan i korsdraget mellan callcenter och omvårdnad
*592 $aClip2MM$b2010-01-21
*653 $aMedicinsk rådgivning
*653 $aPatientinformation
*7001 $aHolmström, Inger,$d1960-$4edt
*852 $hArbetsplatshyllan: Kommunikation
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här
för att vara den första som skriver ett omdöme.